Żarty się skończyły, bo...coraz bliżej święta, coraz bliżej święta...

Wiem oczywiście, że to jeszcze za wcześnie. Ale dekoracje w sklepach, reklamy w TV, świąteczne klimaty we wnętrzarskich gazetach mrugają do nas czerwieniami, bielą, złotem i śniegiem...Brakuje jeszcze tylko Last Christmas w radio z nieśmiertelnym przebojem Wham:) Jako wierna słuchaczka tego medium wiem, że George zaśpiewa w pierwszym dniu grudnia.
Ja się przyznam, ja to lubię. Lubię świąteczne porządki, obmyślanie świątecznego menu, prezenty. Czas Adwentu - oczekiwania. No kurczę, lubię ten Wham...:) Oczywiście myślę też już o dekoracjach.
W zeszły weekend powstały pierwsze bombki i zawieszki. O proszę...




 



 



Ale póki co, u mnie jeszcze jesiennie.



Ale reklamy coli jeszcze nie widziałam w TV? A Wy?



1 komentarz:

  1. Ja też już przygotowywuję świąteczne dekoracje, tworzą świąteczny nastrój

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Renovatio Joanna Grabowska , Blogger