środa, 14 listopada 2012

Żarty się skończyły, bo...coraz bliżej święta, coraz bliżej święta...

Wiem oczywiście, że to jeszcze za wcześnie. Ale dekoracje w sklepach, reklamy w TV, świąteczne klimaty we wnętrzarskich gazetach mrugają do nas czerwieniami, bielą, złotem i śniegiem...Brakuje jeszcze tylko Last Christmas w radio z nieśmiertelnym przebojem Wham:) Jako wierna słuchaczka tego medium wiem, że George zaśpiewa w pierwszym dniu grudnia.
Ja się przyznam, ja to lubię. Lubię świąteczne porządki, obmyślanie świątecznego menu, prezenty. Czas Adwentu - oczekiwania. No kurczę, lubię ten Wham...:) Oczywiście myślę też już o dekoracjach.
W zeszły weekend powstały pierwsze bombki i zawieszki. O proszę...




 



 



Ale póki co, u mnie jeszcze jesiennie.



Ale reklamy coli jeszcze nie widziałam w TV? A Wy?



2 komentarze:

  1. Witaj! :) bardzo by mi było miło gdybyś dołączyła do nas na linkowej imprezie, wszystkie blogerki diy, wnętrzarskie, kulinarne itd mogą wrzucać linki do swoich najciekawszych postów dzięki czemu inni odwiedzający będą mogli je obejrzeć. Zapraszam! :)
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już przygotowywuję świąteczne dekoracje, tworzą świąteczny nastrój

    OdpowiedzUsuń

Już jutro.... Wesołych Świąt