Już jutro.... Wesołych Świąt

Nie wiem, nie znam się, zarobiona jestem:) Uwielbiam "Bruneta wieczorową porą", zwłaszcza w zimę i to taką bez śniegu. No ale nie o tym miało być. Zarobiona jestem kreatywnie i już pierwsze śledzie zrobione, ciasta upieczone, ryba po grecku się robi, itp. Reszta rozłożona sprawiedliwie na pozostałych uczestników Wigilii:)
W tak zwanym między czasie pstryknęłam kilka zdjęć światełek w moim domu. Uwielbiam ten klimat, którego jednak mój aparat nie może ogarnąć i zdjęcia jakie są, takie są. A może to ja go nie ogarniam:)


















Skoro już dobrnęliście do końca, chciałabym w tym miejscu złożyć wszystkim życzenia.

Kochani Wesołych Świąt!


7 komentarzy:

  1. Zdrowych , spokojnych , radosnych Świąt życzę .
    Świąteczne uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, powiedz mi czy wy się zdecydowaliście na ubezpieczenie mieszkania? Bo ja jestem z mężem na etapie kupna i się zastanawiamy czy już wykupić jakies ubezpieczenie czy może w ogóle sobie darować. Poradź coś jak możesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Renovatio Joanna Grabowska , Blogger