Renovatio

nie mogę się całkowicie odciąć od tego co było 4 lata temu
nie potrafię i nie chcę
wiem tylko, że urządzanie mieszkania było dużą częścią mojego życia
robiłam to z pasją i zamiłowaniem
wciąż to czynię
ostatnie 4 lata, były próbą, doświadczeniem, wyciąganiem wniosków, zmianami
były dobre dni ale i gorzkie
doświadczenia ukształtowały i kształtują moje życie
uczymy się każdego dnia a każde przeżycie jest inspiracją do zmian
do zmian na lepsze
to ja kreuję swoje życie, jestem reżyserem
ode mnie zależy jego jakość
wierzę, że odpowiednie podejście do otaczającej mnie rzeczywistości jest kluczem do sukcesu
choć dla każdego sukces ma inną miarę
dla mnie sukces nie ma materialnej strony
to pogoda ducha, zadowolenie, optymizm
to zdrowie cielesne i psychiczne
to odrodzenie
renovatio
i o tym będzie blog
moja droga

1 komentarz:

  1. Wyposażanie i wykończenie wnętrza to ciężka i żmudna praca, ale efekty - jak i widać po Twoim blogu potrafią być zjawiskowe. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Renovatio Joanna Grabowska , Blogger