Turkus w chłopięcym pokoju? Czemu nie!

28 czerwca obchodziła 9 urodziny nasza córcia a 2 lipca, 12 urodziny nasz syn. Przyjęcie urodzinowe i tort były wspólne. Tort jak zwykle upiekła moja kochana mama. Tylko ona robi tak pyszne słodkości! Ja nie jestem tak uzdolniona:) Był odświętny obiad, sałatki, przekąski i owoce.


Na koniec zaserwowałam trójkolorową galaretkęJ


Także z okazji urodzin Jakub dostał nowe kolory w pokoju. Kolor turkusowy "chodził" za mną już jakiś czas. Jak zobaczyłam u Dag-Esz na blogu przemalowaną szafę w tym kolorze, wiedziałam już czego szukam. I tak w pierwszej kolejności został przemalowany zapomniany gdzieś na strychu regał sosnowy. Trochę się obawiałam tego koloru w pokoju dwunastolatka, lecz sam wyraził zgodę na niego. A gdy właściciel poustawiał na nim swoje gadżety, to okazało się, że całkiem fajnie wyszło. Ponieważ zostało mi jeszcze trochę farby turkusowej, to za ciosem przemalowałam szafkę.  Szafka jest z płyty ale farba akrylowa bardzo dobrze ją pokryła. A ponieważ Jakub jest sympatykiem mocnej muzy, to dodałam kilka napisów. Kuba jest bardzo, bardzo zadowolonyJ A szafka koszmarek stała się fajną ozdobą młodzieżowego pokoju.





Na koniec, z tęsknoty za słoneczkiem i ciepłym latem przyesyłam dekupażowe kwiaty.




1 komentarz:

  1. Torcik wyglada bardzo apetycznie!
    Szafka wyszla kapitalnie,turkus jest ostatnio bardzo modny.Tez sie skusilam na przemalowanie mebelka na ten kolor.Stoi u synusia w pokoju:)
    Napiy sprawily,ze szafa wyglada naprawde wyjatkowo,dobra robota Asiu:)
    p.s.Happy birthday dla Twoich pociech!!
    /pozdrawiam/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Renovatio Joanna Grabowska , Blogger