Dzieciowo

Po prostu moje dzieciaki kochane. 



Buba moja kochana, Kuba. Złapany dzisiaj w locie, w drzwiach. Przecież tyle ważnych spraw na zewnątrz, tyle kolegów, koleżanek, śmiechu, zabawy. 

193 cm miłości:)


Liwia, Lisia, Liwunda, moja wierna domatorka i świetna modelka. Miłośniczka wilków i owczarków niemieckich. 
Długowłosa i blondwłosa:)


Te czworonożne, to też poniekąd moje dzieci adoptowane. Najbardziej się cieszą, jak wracam z pracy:)

Maniuś, który zawsze znajdzie jakąś moją rzecz, żeby się do niej przytulić. 

Felcia, która spędza dzisiejszy dzień w .... łazience, bo się boi burzy.

Taka puszysta dziewczyna jest:)

A z racji tego, że my przeca też dzieci, dostaliśmy od mojej mamy ruskie, pycha:)

Duże dzieci dzisiaj mają się tak:)

... i tańczy dla mnie...:)

złapany i osadzony...

...za piractwo...

fanka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Renovatio Joanna Grabowska , Blogger